torsdag den 24. februar 2011

Blop!

 

Jeg har været på udsalg.

I ro og mag, med musen i hånden. Klik.Klik.Klik.Læg i kurv.

Vi har længe levet med kaos i kurven med huer og vanter. Eller rettere sagt – ikke bare I kurven, men i en radius af 1 meter rundt om kurven, der aldrig vil kunne rumme det bjerg, der af en eller anden grund samler sig, når hele familien skal ekviperes.

Og pludselig var den der. I et nyhedsbrev fra Nordhjem. Løsningen, der var helt optimal, enkel og farveglad på én gang. Klik.Klik.Læg i kurv!

 

DSC04864

 

Og når man nu var i gang med at bruge penge på porto, var det da med at få et par farveglade tilbudsvarer mere med i kurven. Klik.Klik.

 

DSC04868

 

Nu er pakken landet – det var en fryd at pakke ud og få genopfrisket, hvad det var, der kom i kurven.

Og ikke mindst, hygge sig med indpakningen.

Bobleplast!

Jeg elsker bobleplast!

Blop.Blop.Blop.Blop.Blop!

 

DSC04875

3 kommentarer:

  1. He-he, hvor er du sjov, Annette - og sikre nogle dejlige varer du har fået klikket dig frem til.
    Knus Pia

    SvarSlet
  2. Helle Nørgaard Nielsen24. februar 2011 kl. 23.49

    Uh, jeg elsker også bobleplast...!!

    SvarSlet
  3. Pia, det er da ikke det værste kompliment, jeg kunne få ;o)
    Ja, de er skønne - og endda meget billige!

    Helle, det er nærmest meditativt at sidde der og sprænge bobler... Jeg er ikke til at stoppe igen, når jeg først kommer i gang.

    SvarSlet