fredag den 11. februar 2011

Fredagsglæder…

 

 

DSC04676

 

En klat orange i mit køkkenvindue…

 

DSC04679

 

Krydderurter i skøn indpakning…

 

DSC04629

 

Kedelige tøjskabe, der med få kræfter og midler har fået en klat kulør. Wall-stickers fra Søstrene Grene, her er der for i alt 42 kr…

 

DSC04632

 

Dejlige, svenske knager til mine halskæder… – og et soveværelse, der bliver mere og mere indbydende, efterhånden som det bliver fyldt med mere end bare seng og skabe.

 

DSC04634

 

3 piger, der leger, hygger og fjanter på Frejas værelse…

 

DSC04639

 

3 fridage endnu til mig – og en familie, der snart alle har ferie…

 

DSC04709

 

Fuglesang og liv på det frønnede foderbræt…

 

DSC04719

 

Skønne gamle reklamer på postkort fra Den Gamle By…

 

DSC04716

 

Et kup for julegavepengene – en tallerkenrække, som jeg længe har ønsket mig – stod der pludselig i en størrelse, der rent faktisk kan finde en plads hos os…

 

DSC04714

 

Der er nok at glæde sig over på sådan en fredag…

Ingen kommentarer:

Send en kommentar