fredag den 15. august 2008

Der gik den formiddag

 

Jeg havde ellers linet op med bøger, blade og hækletøj, men jeg havde vist bare brug for at sove - det er i hvert fald det, hele formiddagen er gået med. Feberen har ikke til sinds at forsvinde foreløbigt, kan jeg mærke - jeg både ryster og klaprer tænder, men så længe jeg kan få lov bare at ligge her på min sofa med alle fornødenheder inden for rækkevidde, går det også.
 


Og så er det da et dejligt lyspunkt at vågne op til sådan en udsigt. Solens klare stråler, der rammer de smukke blomster og bær i haven med sit helt særlige lys. Og min engel, der hænger der mod den skønneste himmel...
 

2 kommentarer:

  1. Øv altså! Du ønskes rigtig god bedring her fra.
    Jeg håber det går fremad med dig!
    Knus fra Pia :-)

    SvarSlet
  2. Tak, Pia. Det gør det indtil videre ikke, men jeg håber også...

    SvarSlet