torsdag den 21. august 2008

Omdrejninger

 

Jeg havde overvejet at cykle en tur her til morgen, evt. tage nogle plakater med, der alligevel skulle deles rundt, så tiden rigtigt blev udnyttet. Men det endte med en helt langsom morgen - det var vist, hvad jeg trængte til. Jeg synes, det kræver sin kvinde at komme helt op i omdrejninger igen med aftenarbejde og alt, og jeg savner at være hjemme sammen med familien og bare have ro. Men hver ting til sin tid, og om lidt er jeg nok også helt oppe i gear. Der er stadig masser af bunker, der venter på mig i kirken, og hvis jeg starter fra en ende af, mon så ikke jeg kommer igennem det efterhånden... - Så jeg må hellere komme afsted - ha' en dejlig torsdag!

5 kommentarer:

  1. Ja, nu er du jo et godt stykke henne i den, torsdagen, Annette - men ellers i lige måde - og tak for et skønt torsdags-billede :-)

    SvarSlet
  2. Jeg håber du er kommet i omdrejninger - her er dagen bare fløjet af sted :-)
    Knus fra Pia

    SvarSlet
  3. Tak, et cetera, den blev helt fin :o)
    Jeg kom i omdrejninger, Pia, og nu er jeg ved at prøve på at komme ned igen ;o)

    SvarSlet
  4. Wauw... sikken en flot solsikke ! Har du selv dyrket den ?
    Ja, Annette - tag en ting og en dag af gangen.
    Men kender godt det med, at man gerne vil have ryddet bunkerne af vejen... : )

    SvarSlet
  5. Helle, solsikkerne kommer helt af sig selv. Frøene drysser ned fra vores fuglebræt, så det eneste, vi gør, er at tynde ud i planterne ind i mellem :o)

    SvarSlet