torsdag den 14. august 2008

Flad...

 

Hvis bare jeg var så fyldt af spræl, som disse skønne valmuer, jeg så i foråret... Men det er jeg ikke... Jeg er helt kørt over. I dag var min første hele, lange arbejdsdag efter ferien (og hvor er jeg heldig, at jeg har mulighed for at starte så langsomt op, jeg ved det) - men denne dag har til gengæld tømt mine reserver fuldstændigt. Og jeg har endda næsten bare siddet ved computeren hele dagen. Til gengæld kan jeg sætte flueben ved nogle opgaver, jeg har skubbet foran mig i længere tid - og det er da en helt rar følelse.

Men i aften skal da vist være helliget (næsten) ingenting... Og så tidligt i seng...
(og så er billedet også tænkt som et lille suk om bare en smule af den varme, der lyser ud af billedet - bare lidt, så ville jeg blive så glad...)

2 kommentarer:

  1. Det lyder hårdt at være kørt over - din stakkel... : (
    Men dejligt at få ordnet opgaver, som længe har ventet på det.
    Jeg har haft 3 lange arbejdsdage i dag, i går og i forgårs, (de 2 af dem var tildels selvvalgt, og har også gjort at jeg har fået ordnet ting på computeren) men alligevel faldt jeg ikke i søvn på sofaen i aften - hurra ! Så nu vil jeg også gå rimeligt tidligt i seng...
    Skal til Lystrup i weekenden og håber jo på at Louise føder, så jeg kan se vidunderet, når jeg alligevel er i Århus : )

    SvarSlet
  2. Det er også hårdt - det viste sig, at jeg har feber, så nu ligger jeg og har lidt medlidenhed med mig selv :o)
    Det lyder hyggeligt med en Lystrup-tur - så må vi krydse fingre for, at der sker noget :o) Rigtig god weekend.

    SvarSlet