onsdag den 27. august 2008

Pusterum

 

Det er en af den slags dage - dem med aftenarbejde, hvor jeg bare er hjemme for et par timer, inden jeg skal på den igen. Så jeg "skynder mig" at slappe af... Det plejer nu også at være meget hyggeligt, når først jeg er kommet afsted, og i disse dage har jeg bilen - så kan jeg klare lidt af hvert.

Ikke mindst fordi jeg i morgen skal til Århus. Jeg har det meget godt i Herning, men ind i mellem savner jeg bare noget storby, og det er ved at være alt for lang tid siden, jeg sidst var i Århus. Så det passer mig rigtigt godt, at det er tid for en times orgelundervisning i Århus i morgen. Og at jeg har masser af tid til at hygge mig i byen bagefter. Jeg glæder mig!

4 kommentarer:

  1. Hej Anette

    Jeg gav dig for nogen dage siden, en Award, men du har slet ikke nævnt det el. noget. Kommer linket ikke ind til dig, el. forbigår du altid den slags i tavshed? Bare sådan alm. undren.

    SvarSlet
  2. Hej Deborah.

    Jeg er meget glad og beæret over at have fået awarden (det svarede jeg også, men det har du måske ikke set :o)
    Men jeg har valgt ikke at sende den videre, for jeg følger med i mange gode, tankevækkende, flotte og inspirerende blogs, og jeg vil ikke kunne vælge nogen frem for andre. Vil heller ikke risikere, at nogen bliver kede af ikke at være nominerede.
    Men endnu engang tak for awarden - jeg er meget smigret :o)

    SvarSlet
  3. Hej igen

    Jamen selvtak ;-) Nej det så jeg ikke, jeg vil lure baglæns og se om jeg kan finde. Glæder mig, at du er glad for den, men har lidt svært ved at forstå din begrundelse for ikke at give videre, og så forventede jeg nok et indlæg på den konto, men du er ikke den eneste, der har undladt den del - altså at skrive på egen blog. Men alle skal gøre som de lyster. Hav en dejlig torsdag ;-)

    SvarSlet
  4. Tak i lige måde, det der er tilbage af den :o)

    SvarSlet