fredag den 22. august 2008

En dejlig weekend står for døren

 

En ny dag står for døren - og jeg er fuld af energi!

Arbejdsdagen bliver forholdsvist kort - og der er ikke andet på programmet end tid til at komme til bunds i bunkerne - dejligt.

I aften tager vi på lejr med valgmenigheden. Det bliver en weekend sammen med en masse dejlige venner, med god tid til snak og sjov, med bålhygge og masser af legekammerater til børnene, med tid til fordybelse i det, vi tror på, masser af sang og mere hygge og snak. Det bliver SÅ godt.

På vejen dertil kan vi lige nå et barselsbesøg. Brian er blevet morbror, og der er en kun knap to døgn gammel pige, der venter vores besøg (eller måske er det nærmere hendes forældre, der venter os...) - og jeg glæder mig!!

Det skal nok blive en god dag og weekend - håber også, din bliver god!

9 kommentarer:

  1. Vi glæder os også til vores lejr - det bliver bare så dejligt at være sammen med (jer) andre fra menigheden. Og så vil det jo ikke gøre noget, hvis nu det holdt tørvejr - i hvert fald det meste af tiden.

    Jamen, hvis Brian er blevet morbror, må du jo være tante :-)

    Knus fra Pia - vi ses!

    SvarSlet
  2. Lidt tørvejr ville bestemt ikke være af vejen, Pia.

    Ja, jeg er blevet tante - en rigtig snerpet én, med knold i nakken ;o)
    Jeg var nu også tante før, mens Brian "kun" har prøvet at være farbror.

    SvarSlet
  3. Det lyder bare rigtig dejligt, sådan en weekend bliver man fyldt med energi og glad mavefornemmelse af.
    Nyd det :-)

    SvarSlet
  4. Det gør man, Valdemarsro, og du kan tro, jeg vil nyde det :o)

    SvarSlet
  5. Jeg har lyttet lidt til vejrudsigten, hvis i forbliver her på disse kanter, skulle lørdag blive den dag med bedst vejr ;-)- Husk på gode mennesker - i dejligt selskab, så gør det ikke så meget det drypper lidt. Når der e lejrbål er der vel både snobrød, pandekager og skumfiduser på menuen.

    Brian morbror, du tante, og børnene fætter og kusine. Tillykke med familieforøgelsen.

    SvarSlet
  6. Det lyder bare dejligt, og for din hyggelige blog og måde og skrive på, har jeg givet dig en pris idag. Kan du have en dejlig weekend.

    SvarSlet
  7. Stort tillykke med tante-status, og jeg håber bare ikke, at det regner lige så meget på jeres lejr, som det gør her... ;)

    SvarSlet
  8. Tak for gode ønsker - vejret var rigtigt fint, og vi har haft en fantastisk weekend :o)

    Og tusind tak for prisen, Deborah - jeg er meget smigret :o)

    SvarSlet
  9. Så fandt jeg det ;-)

    SvarSlet