lørdag den 16. august 2008

Fremskridt

 

Feberen driller stadig, jeg er stadig meget træt, men energiniveauet er langsomt stigende, og det nyder jeg. Og af praktiske sysler kan jeg såmænd både prale af at have sorteret billeder på computeren og at have fyldt i opvaskemaskinen - og det er da i grunden ikke så lidt...

Nu er hækletøjet fundet frem, og jeg nyder også de små fremskridt på den front. Det er et af de længere projekter, som jeg har hygget mig med, men jeg synes nu også, det er helt rart snart at kunne se lyset i den anden ende. Der er jo mange andre projekter, der kalder på mig. Men først mangler jeg lige en stribe eller 32...

4 kommentarer:

  1. Holdt da op, hvor er det ved at være langt... imponerende !

    SvarSlet
  2. Jaa, der sker da lidt, Helle :o)

    SvarSlet
  3. Ja, du er da nået langt! Hvor mange striber mangler du endnu, før du er færdig?

    Knus fra Pia - som sidder med sit eget hæklede tæppe om sig :-)

    SvarSlet
  4. Jeg tror faktisk ikke de 32 er helt ved siden af, bare sådan et løst "slaw på tasken" - den måler ca. 150 cm og skulle gerne ende op på 2 m.

    SvarSlet