søndag den 24. august 2008

Tanket op

 

Vi har haft en skøn weekend. Brians lille niece var det sødeste lille nummer. Sjovt, som man glemmer, hvor små de er, når de er helt nye... Hun havde ikke til sinds at vise sine øjne den aften - det er jo hårdt at blive født, så jeg betænker hende ikke i at trænge til lidt søvn, og vi skal jo nok få øjnene at se en anden god gang.

Lejren gik bare så godt. Vejret var helt perfekt, vi har haft tørvejr hele weekenden og masser af sol, så der er bestemt ikke noget at klage over. Det var skønt at blive tanket op, både åndeligt og socialt - vi har snakket hinanden et øre af, vi har hængt oppe den halve nat og haft det SÅ sjovt, og vi har bare nydt at være sammen med en flok skønne mennesker.

Vi har nydt omgivelser, der var som skabt til børn, med masser af plads, både udendørs og indendørs, med bordfodbold og airhockey, en stor hal, kæmpe trampoliner, bålplads og store græsplæner - og som en ekstra bonus - en lille svalerede med frit udsyn til unger, der krævede sit af de stakkels travle forældre. Man skulle være hurtig med kameraet for at fange den voksne svale i luften, men det lykkedes...
 


I eftermiddag har jeg af uforklarlige årsager været fyldt af energi - måske er det alle de gode oplevelser, der har givet mig et boost, så haven fik lige en tur. Det var skønt at være ude i den friske luft og rode med plæneklipper og ukrudt, der trængte til at blive rykket op. Nu er jeg til gengæld helt flad og sidder i sofaen med benene oppe - men der er heller ikke noget, der behøver at blive gjort lige nu, så jeg sidder egentlig bare og nyder livet - det er da ikke så dårligt endda!

2 kommentarer:

  1. Jeg siger tak for en skøn weekend. Det har virkeligt været dejligt :-)

    Sikke dog en masse energi du havde da du kom hjem. Her har jeg været så flad og venter først med at sætte vaskemaskinen i gang i morgen - nu er der ro på drengene, så nu skal jeg også have benene op i sofaen og bare nyde :-)

    Knus fra Pia

    SvarSlet
  2. Selv tak, Pia :o)
    Jeg er sikkert flad i morgen - det plejer som regel at komme med en dags forsinkelse...
    Rigtig god aften!

    SvarSlet