onsdag den 4. februar 2009

Pit Stop

 

Der er fyldt op i kalenderen i ugens midteste dage, og citronen presses til sit yderste. Derfor skyndte jeg mig at benytte mig af muligheden for en stille og rolig frokostpause ved mit eget velkendte spisebord, med P2 i ørerne, og Vakre Hjem og et par Noa Noa kataloger ved hånden. Det giver ro i krop og sjæl - og nu jeg er hjemme, kan jeg vist, hvis jeg er effektiv, lige nå at vande blomsterne, og sætte opvaskeren og vaskemaskinen igang - inden jeg tager på farten igen.

Ha' en fortsat god dag!

3 kommentarer:

  1. Dejligt for dig, Annette, at det kan lade sig gøre for dig, at holde pause hjemme hos dig selv.
    Lyder dejligt med sådan en rolig stund for sig selv midt på dagen.
    Du må ha god arbejdslyst resten af dagen :-)

    knus fra Pia

    SvarSlet
  2. Også videre god omend travl dag til dig. Håber ikke du helt for løbet livet af dig.

    SvarSlet
  3. Det var rart med en middagspause. Og nu nyder jeg en helt fredelig aften i eget selskab. I morgen bliver den længste dag uden huller overhovedet, men så er der til gengæld ikke langt til weekend og ferie!

    SvarSlet