tirsdag den 17. februar 2009

Riitsj....

 

Der er altså ikke altid sammenhæng med min hang til smykker og perler - og så mit bevægelsesmønster, som ikke altid er helt stille og roligt...

Øv.

En af mine yndlingshalskæder - julegaven fra Brian - ligger i småstumper. Jeg elsker dens farvesammensætning, og jeg kan sidde længe og betragte de forskellige perler. Jeg elsker, det flowerpower-pift, den giver mit outfit. Så det er vist bare med at komme i gang. Det er godt, jeg også er et tålmodigt menneske...

2 kommentarer:

  1. Øv, øv... Men godt at du er et tålmodigt menneske, Annette !
    Jeg synes også kæden og de enkelte perler er utroligt smukke : )

    SvarSlet
  2. Jeg elsker den, Helle - jeg har ikke fået den fikset endnu, skal lige have fundet ud af, hvordan jeg sætter den sammen igen, men det skal nok komme...

    SvarSlet