onsdag den 30. april 2008

En stund i solen

 

Luften er fantastisk lun, og terassen kalder... Med et tæppe ved hånden går det lige, selv om solen er lidt ustabil.

I aften skal jeg på arbejde igen, og der er aftensmad, der skal laves, men der kan lige blive til en halv time i solen derude, inden pligterne kalder igen.

Jeg er begyndt at abonnere på et nyt blad - Spis Bedre. Jeg havde egentlig tænkt mig, bare at udnytte deres introduktionstilbud, og så afbestille det igen. Men jeg tror da lige, det får en chance. Det er meget inspirerende, og behandler mange spændende temaer, deriblandt råvarer, som jeg endnu ikke har prøvet at give mig i kast med. Og så elsker jeg jo bare generelt både at spise, lave og læse om mad :o)
 

2 kommentarer:

  1. Hej Annette!
    Lyder som en god idé at nyde solen. Det ville jeg egentlig også gerne, men må vist hellere passe lidt på min hals.
    Måske jeg skulle overveje at abonnere på det blad - jeg synes virkelig jeg ofte at jeg mangler inspiration i hverdagen.
    God arbejdslyst til dig i aften!
    Knus fra Pia

    SvarSlet
  2. Tak, Pia, og rigtig god bedring!
    Det er altid godt med lidt ny inspiration...

    SvarSlet