lørdag den 5. april 2008

Såtid

 

 
Sikke en fantastisk forårsdag, det har været i dag. Da dagens indkøbsraid var overstået, kunne det ikke gå hurtigt nok med at komme ud. De små frø fra har ventet længe på at komme i jorden, og vejret kunne jo ikke være bedre til det formål. Bortset fra, at da jeg havde fundet alt grejet frem, brød det værste haglvejr løs. Men det var heldigvis hurtigt overstået, solen fik magt igen, og nu er de små omhyggeligt lagt i jorden. Jeg glæder mig til at få haven fyldt med de cremefarvede tagetes, lime tobaksblomster og lyserøde ærteblomster, nu skal de små bare passes og plejes indtil de er klar til at komme ud i virkelighedens verden.
 

2 kommentarer:

  1. Når man står der og er klar til det, så må vejret jo arte sig ;-)
    jeg elsker ærteblomsterne

    SvarSlet
  2. Ja, Valdemarsro, det kan da ikke være andet bekendt ;o)
    Jeg elsker dem også - og det er så dejligt, at man bare kan plukke løs af dem, og der kommer bare flere og flere.

    SvarSlet