onsdag den 9. april 2008

Med manér

 
Jeg har en rigtig off-dag i dag. Sådan en, der har bestået af halvt arbejde og halvt overspringshandlinger. Sådan nogle har jeg en del af for tiden. Sådan en, hvor jeg har haft lyst til at give køb på alle mine sunde principper og bare æde løs. Det sker til gengæld ikke særligt tit. - Men man er jo kun et menneske...
Da jeg var nede i centeret for at købe ind, fik jeg lyst til bare at købe et eller andet usundt. Og da fik jeg en glimrende idé - når nu jeg ville forsynde mig, hvorfor så ikke gøre det med manér? Anita beskrev så glimrende for mig, at man kan få Summerbird chokolade i en bestemt vinforretning i Herningcentret - og det tog ikke lang tid for mig at finde derhen og bestemme mig for den flødebolle, jeg har hørt så meget om, men aldrig smagt.


Det har jeg nu! Og det har jeg bestemt ikke fortrudt. Mmmm.....

5 kommentarer:

  1. Uha, det lyder også som noget jeg skal prøve at smage :-)
    Og overspringshandlingsmanøvrer dem kender jeg også alt for godt. I dag har jeg faktisk kun støvsuget,hvor jeg også plejer at ordne badeværelser og gulvvask og tørre støv i stuen. Det må blive en anden dag.....
    Knus fra Pia

    SvarSlet
  2. Nogle gange skal der være plads til den slags selvforkælelse. Jeg har endnu oplevelsen med Summerbird tilgode, men jeg tror da snart jeg skal smage ;-)

    SvarSlet
  3. Pia og Stine, det kan klart anbefales :o)

    Ja, der skal være plads til selvforkælelse, der var bare lidt rigeligt af den i dag ;o)

    SvarSlet
  4. Uha, nu får jeg jo lyst til én mere. Jeg er nødt til at smutte forbi (igen igen), næste gang jeg kommer på Herningkanten ;o)

    SvarSlet
  5. Ha ha, ja, de frister ;o)
    Velkommen her, Anita :o)

    SvarSlet