mandag den 14. april 2008

Lykke er...

 

... når resten af familien hjælpes ad med aftensmaden, mens jeg sidder med benene oppe og laver ingenting...


Vi har travet byen tynd i dag. Emil har fået en gave i anledning af hans dåbsdag i går - vi plejer at fejre den ved at gå sammen ind i en boghandel, hvor han selv må vælge en bog - valget i år faldt på en faktabog om hajer, en af hans store interesser.

Men traveturen trak tænder ud - måske også på grund af, at jeg er blevet ramt af en ny omgang ondt i halsen! Så da vi kom hjem, dejsede jeg om i sofaen og tog en morfar på en times tid - og jeg skal hilse og sige, at det ikke er særligt tit, det sker. Men det gjorde godt! Nu kan jeg lige klare at sidde lidt med hækletøjet og nyde tanken om, at der ikke er noget, der haster - overhovedet!

De sidste tre fridage (næsten) uden noget på programmet har gjort godt. Jeg har en fantastisk ro indeni, som jeg ikke har haft længe. Nogle af bunkerne er nede. De, der ikke er, kan jeg leve med, og jeg har tid til bare at nyde - skønt!

6 kommentarer:

  1. Hvor træls med halsen, rigtig god bedring!

    SvarSlet
  2. Tak skal du have, Stine. Ja, det var ikke lige det, jeg drømte om... :o)

    SvarSlet
  3. Kære Annette!
    Øv med mere sygdom til dig :-( God bedring!

    Jeg har også fået ordnet og gjort ved i dag, fået gjort rent indendøre og fået ordnet i bedene foran, så det er dejligt at sidde her i sofaen med en kop kaffe og bare nyde aftenen.

    Knus fra Pia

    SvarSlet
  4. Tak for det, Pia :o)

    SvarSlet
  5. Skønt billede af mand og børn...
    Øv med endnu en omgang ondt i halsen! God bedring med det...
    Dejligt for dig med så god en ro indeni - kan godt forstå du nyder det : )
    Og tillykke med Emils dåbsdag! Jeg tænkte faktisk på ham i går, og at han havde dåbsdag, men nåede aldrig til at sende en tillykke-sms.

    SvarSlet
  6. Tak for det, Helle.
    Jeg ligger syg i dag, så det er lidt noget øv...
    Og tak for lykønskningen til Emil, jeg sender den videre..

    SvarSlet