tirsdag den 1. december 2009

36

 

Fødselsdag

 

Det er et godt tal, synes jeg. Og ret voksent, må jeg indrømme.

Selv om jeg ikke plejer at hænge mig så meget i alder og ikke er den, der går i krise over skarpe hjørner, kan jeg alligevel mærke en vis rørstrømskhed komme snigende. Noget med tid, der er gået og ikke kommer tilbage, børn der bliver store og skal nydes, mens tid stadig er.

Dagen er startet godt, med gaver i sengen, morgenmad med kalenderlys og julemusik, rimfrost i græsset og forventning om en dejlig dag, hvor jeg skal være god ved mig selv, gøre arbejdsdagen kort og hyggelig, spise frokost og ose lidt i byen, inden jeg henter børnene tidligt og slår mig ned i den lune rede. Så skal jeg til gengæld arbejde i aften, men det har jeg forliget mig med, så det er okay, og skal også nok blive en god aften.

 

Fødselsdag

7 kommentarer:

  1. Rigtig hjertelig tillykke med dagen.

    SvarSlet
  2. Tilløk'! Syns nu ikke 36 er så meget endda. Selv er jeg jo blevet, hvordan er det nu? Nå, jo 28 for 17. gang. Faktisk en ok måde at regne den slags ud.Den må du godt snuppe, når du når dertil, hvor du ikke engang kan huske, hvor gammel det nu er du bliver :-)

    SvarSlet
  3. Tillykke med dagen. 36 er jo ingen alder.. tro mig ;))

    Håber at du har nydt den hele dag og fået masser af gaver.

    Mange knus
    Henriette

    SvarSlet
  4. Tusind tak for lykønskningerne!
    Jeg har haft en dejlig dag, er nu også færdig med aftenarbejdet og klar til at smide mig i sofaen og suge den sidste nydning ud af fødselsdagen :o)

    SvarSlet
  5. Kæmpestort tillykke med dig. Jeg sender masser af lykønskningskram og håber du får et dejligt år.

    SvarSlet
  6. Tusind tak, Marina :o)

    SvarSlet