onsdag den 23. december 2009

Glædelig jul!

 

Juletræ

 

Møblerne er omrokeret, så der både er plads til langbord og juletræ, træet er pyntet, gaverne er pakket ind og det meste er ved at være på plads. En rigtig god fornemmelse.

Brian og børnene er ude til en rask sneboldkamp, mens jeg lægger sidste hånd på den famøse Christmas Cake.

I morgen får vi huset fuldt – jeg glæder mig til at hygge med hele min familie og ved, at der nok skal blive liv og glade dage. Og juledagene tilbringes med familie både nær og fjern, så der bliver stille her på bloggen – i modsætning til det virkelige liv.

Jeg vil gerne ønske jer alle en rigtig glædelig jul, med masser af varme, glæde og kærlighed.

10 kommentarer:

  1. Kære Annette!
    Mange TAK for det fine julebrev, vi modtog med posten. Jeg vil gerne ønske en god og glædelig jul tilbage til dig og dine kære. Tak for at jeg får indblik i din hverdag via bloggen. Jeg sidder tit og smiler ad dine indlæg og kommentarer, fordi det giver et dejligt indblik i jeres liv. Du har en dejlig måde at fortælle på :-)Og så synes jeg det er fantastisk at have lært dig at kende gennem dine blog-skriverier sideløbende med at ha lært dig at kende i det virkelige liv.

    Stort juleknus og -kram fra Pia

    SvarSlet
  2. Rigtig glædelig jul, og hvor er jeres træ fint:)

    SvarSlet
  3. Mange tak for de søde ord, Pia! Jeg er også meget glad for at have lært dig at kende :o)

    Tak, Sifka - og rigtig glædelig jul til dig!

    SvarSlet
  4. Smukt pyntet træ - jeg glæder mig også til at være sammen med jer nogle få timer i Lystrup på søndag : ) Så vidt jeg har forstået, er det dér vi ses i denne jul.

    Jeg håber, I får en helt fantastisk jul i jeres nye hjem. For selvom det betyder mest at være sammen med nogen man holder af - så er det nu også rart med dejlige og hyggelige omgivelser !

    SvarSlet
  5. Glæelig jul til dig og dine kære.

    Julehilsner
    Kari

    SvarSlet
  6. Og så en glædelig jul til jer, mon ikke du skal på arbejde nogle gange ;-)

    SvarSlet
  7. Jeg nåede første fordi i dag, men glædelig jul til jer også.

    SvarSlet
  8. Mange tak, allesammen - og i lige måde!
    Jeg glæder mig også, til vi mødes i morgen, Helle.
    Jo, du kan tro, jeg har arbejdet, Lene ;o) Men nu har jeg ferie, og det er skønt!

    SvarSlet
  9. Jeg håber I har haft den helt rigtige jul. Vi er lige vendt hjem og vil lige benytte lejligheden til også at ønske en glædelig jul :)

    SvarSlet
  10. Tak, Pernille - den har været lige så god, som man kunne ønske sig :o) Håber det samme for jer!

    SvarSlet