onsdag den 2. december 2009

Indbringende fødselsdag…

 

“Og de gaver, som hun fik – det er vist en hel butik” – citat fra en hyggelig, gammel remse – jeg må bringe den i sin helhed en dag…

Men tilbage til gaverne. Det er altså fantastisk sådan at have fødselsdag. Altså selvfølgelig især, fordi man får lov at blive fejret af og med dem, man holder af. Men gaverne er nu heller ikke at foragte. Især ikke dem, jeg fik:

 

Bordskånere fra Ib Laursen

Chik lit, lilla handsker og lille smykketræ

Stort smykketræ og de fineste smykker

Farverige Margretheskåle

 

Og en skridttæller, der er påmonteret (6000 skridt i går, 2000 i dag – der er langt til de 10.000), og et juliennejern.

Er man så lige en heldig pamjulefis eller hvad?!!

9 kommentarer:

  1. Kære Annette!
    Ja, sikke en heldig pamjulefis du er :-)
    Glæd dig til at læse den bog du har fået - den er bare god :-)

    Knus Pia

    SvarSlet
  2. Jeg glæder mig allerede, Pia - har læst Michael Laudrups tænder, og den var sjov :o)

    SvarSlet
  3. Tillykke med fødselsdagen. Sikke nogen dejlige gaver, du har fået.

    SvarSlet
  4. Tak, Betty. Det synes jeg også ;o)

    SvarSlet
  5. Det er du - heldigvis. Jeg kunne bruge alle de dejlige ting incl. skridttælleren, sådan en ønsker jeg mig nemlig brændende ;-)

    SvarSlet
  6. Ja, det er du da vist, Annette :-) - og stærkt forsinket TILLYKKE!

    SvarSlet
  7. Skridttælleren er sjov at have, Jeannette Mariae - der går sport i det. Jeg konkurrerer lidt med mig selv hver dag ;o)

    Tak for det, et cetera :o)

    SvarSlet
  8. Stærkt forsinket tillykke med dig kære. Jeg har været forrygende optaget af alt muligt og ser nu at jeg har glemt at få ønsket tillykke. Jeg kan se at du har fået masser af skønne gaver og jeg ved at I er gode til at være der om hinanden så jeg er sikker på at du havde en dejlig dag. Nu håber jeg resten af dit nye år bliver dejligt, lærerigt og sjovt.

    SvarSlet
  9. Tak for dine søde ord og ønsker, Marina :o)

    SvarSlet