tirsdag den 22. december 2009

Morgen

 

Morgenlys

 

Morgenen er stille.

Eller helt stille er den ikke – for de to morgenfriske underholdes af Morgenhår i fjernsynet, begravet af tæpper i sofaen – men de lyde, det kaster af sig, kan jeg godt lukke ude af mit univers, så her i mit computerhjørne er der stille. Jeg nyder morgenmaden og roen, inden jeg om lidt tager på arbejde.

Juleferie er der ikke meget af for mit vedkommende endnu. I går var min faste ugentlige fridag, og den blev brugt godt og effektivt. I dag har skolerne juleafslutning (bortset fra vores, som er en friskole, og derfor ikke nødvendigvis følger den gængse ferieplan) – og det indebærer et besøg i kirken. Så fire gange gudstjeneste for en stor flok skoleelever venter mig – der skal nok blive liv og glade dage.

Og jeg nyder at arbejde i disse dage, for forventningerne er store, og det er de særlige arrangementer, der fylder – og ferien skal også nok komme til mig. 2. juledag overlader jeg orgelbænken til min afløser, og så holder jeg hele 8 dages ferie. Det bliver SÅ godt!

Rigtig god dag til dig!

4 kommentarer:

  1. God dag til dig også, Annette!
    Dejligt at du også tager nogle feriedage i julen :-)

    Knus Pia

    SvarSlet
  2. Tak for det, Pia (sådan på falderebet ;o)
    Ja, det bliver skønt med ferie - jeg synes også, jeg trænger!

    SvarSlet
  3. Rigtig god jul til jer allesammen og god velfortjent ferie til dig.

    SvarSlet
  4. Mange tak, Marina - og i lige måde!

    SvarSlet