torsdag den 17. december 2009

Retrohår (er der noget, der hedder det?)

 

 Nu med retrohår

Eftermiddagen er brugt på frisørskolen, og i modsætning til sidste gang, er jeg rigtig godt tilfreds. Og det selv om jeg hørte mig selv sige “ja, lad os bare prøve” til pandehår a la min barndom. Da håret var klippet, og frisøreleven bukkede det pænt, akkurat som vi gjorde for 30 år siden, når det skulle være rigtig fint, så jeg pludselig mig selv som Annette, 6 år (bare i en lidt ældre udgave) – og syntes mod forventning om synet. Og så kan man bare svippe det udad, når det skal være til lidt mere ballade – jeg ønsker mig vist et fladjern…

PS. Beklager den forringede billedkvalitet. De himmelvendte øjne skyldes, at det stadig ikke – i 7. forsøg – lykkedes mig at tage et urystet billede med håndholdt kamera – glæder mig til lysere tider!

PPS. Det halshuggede væsen, mine øjne ser mod, er altså en engel, bare hvis nogen skulle være i tvivl!

8 kommentarer:

  1. Nej, hvor den frisure klæder dig godt - det ser rigtig godt ud!!
    Hvad angår fladjern, så kan de fås fra alt mellem et par hundrede kroner til ca. 1500 kr., og det kan altså godt betale sig at købe en i god kvalitet´. Måske er det ikke nødvendigt den allerdyreste, men de billige er ikke nogen fornøjelse at arbejde med - synes jeg ikke.
    Jeg brugte hele formiddagen i går ved en ny frisør - og det bliver bestemt heller ikke sidste gang, jeg besøger hende. Hvor er jeg glad for endelig at have fundet en frisør, som kan lave et resultat, jeg er tilfreds med - det har taget sin tid at finde frem til den rigtige :-)
    God aften til dig og dine.
    Kh Vibeke

    SvarSlet
  2. Flot frisure og fint selvportræt. Det er ikke let at lave, men det er lykkedes for dig

    SvarSlet
  3. Hej Annette!
    Til lykke med dit nye hår :-) Det klær dig ganske godt!

    Knus Pia

    SvarSlet
  4. Tak skal I ha' :o)
    Og tak for dine tips vedr. fladjern, Vibeke - det kan være, jeg holder lidt øje med januarudsalget...
    Dejligt, du har fundet en frisør, du er glad for.
    God aften til jer.

    SvarSlet
  5. Ha, ha... Jeg er ret vild med dine PS`er : D

    SvarSlet
  6. Det er vellykket - meget endda, godt du vovede :-)

    SvarSlet
  7. Mange tak, et cetera :o)

    SvarSlet