mandag den 1. september 2008

Ballerina "en masse"

 

Jeg har dannet mode. Eller noget...

I hvert fald faldt jeg pladask for disse hæklede ballerinaer, som jeg desværre ikke kan prale af at have hæklet selv... Jeg fandt dem i Tiger for den nette sum af 20 kroner!!! Haps, så røg de i kurven. Og da jeg så tullede rundt med dem på i lørdags, faldt mine veninder også. Pladask! Så der blev sendt ilbud til Tiger, og hun kom tilbage med 10-20 par hæklede størrelser. Både børne- og voksenstørrelser. Så nu tuller mine veninder og deres børn også rundt - jeg selv fik også lige et ekstra par. Til når de "gamle" er udtjent...
 
Update: måske skal jeg lige gøre opmærksom på, at de er hjemmesko og ikke så egnede til udendørs brug :o)

6 kommentarer:

  1. Perfekt. De er skidesøde, så jeg må også afsted. Det kan pengepungen vist godt klare ;-)

    SvarSlet
  2. Hov, måske skal jeg lige nævne, at det mere er hjemmesko, end det er ballerinaer. Det sagde Tiger-damen ihvertfald, da jeg ringede til hende for et øjeblik siden for at spørge, om de stadig havde dem i min lokale ;-)

    SvarSlet
  3. EJ, dem må jeg altså også eje... Afsted med mig. Og tak for tippet fra én der ind imellem følger med på sidelinjen..

    SvarSlet
  4. Anita, jeg tænkte ikke lige på, at de kunne opfattes som andet end hjemmesko :o) Men de er da vildt søde!
    Det var så lidt, Lillian. Og du er velkommen på sidelinien :o)

    SvarSlet
  5. Har du erfaring med udendørsbrug, Annette?? Det kunne næsten lyde sådan;-)

    SvarSlet
  6. Nej, det har jeg ikke Lisbeth - jeg fandt bare ud af, at det ikke var alle, der havde "regnet den ud"... :o)

    SvarSlet