fredag den 19. september 2008

Stikket er trukket ud

 

Det er fredag, det er aften, og jeg har ikke planer om andet end at sidde godt plantet i sofaen og lave ingenting. Denne uge har været alt for hektisk. Om kun to uger skal jeg spille koncert, og jeg er langtfra klar endnu. I en uge, hvor alt muligt andet også har klumpet sig sammen, kan det få mit stressniveau lidt for langt op. Så nu vil jeg prøve at lukke den skuffe, trække stikket ud og holde weekend. Jeg skal ikke på arbejde før søndag formiddag, og det vil jeg nyde.

En tur rundt i haven var et godt middel til at give mig ro i sindet. Det var en stund i køkkenet også - bare mig og en dej, der blev rørt og stillet i køleskabet. I morgen er der lækkert, nybagt brød, og det vil jeg glæde mig til.

Og nu vil jeg nyde resten af aftenen i familiens gode selskab - fredagshygge, når det er allerbedst!

4 kommentarer:

  1. Hej Annette!
    Godt at du tar en slapper - det lyder virkelig som det helt rigtige for dig og det du absolut har brug for :-)
    I må bare ha en dejlig weekend :-)

    Stort knus fra Pia

    SvarSlet
  2. Tak, og i lige måde, Pia!
    Knus tilbage :o)

    SvarSlet
  3. Det er okay at tage en slapper. Husk det giver fornyet energi til at nå det mål der kommer meget snart.

    er det i nærmiljøet der gives koncert?

    Til min fars bisættelse fik jeg Willy Egemose til at spille. Jeg kunne ikke rejse mig og sige noget. Han var organist på forhånd, så det var en ekstra gestus fra ham.

    Ønsker en fortsat god weekend.

    SvarSlet
  4. Det tror jeg også, det gør, Abildjyden.
    Ja, det er her i Herning.
    Det kan være svært at skulle tage ordet i sådan en sårbar situation, så er det godt, at musikken tit kan sige lige så meget som mange ord.

    SvarSlet