mandag den 22. september 2008

Sæt i gang

 

Nu må jeg kapitulere og indrømme, at det ER efterår. Jeg har lige tændt for radiatiorerne. Den går bare ikke længere. Man må jo også tænke på børnenes helbred.
Eller noget...

I hvert fald er jeg træt af at gå og hopfryse, og så lever jeg med, at her lugter helt forfærdeligt, når alle radiatorerne lige er blevet tændt, og minder mig selv om, at lugten plejer at forsvinde igen. Lige om lidt.
 


Og så er det da vist på tide at få MGP-pynten fra i lørdags smidt ud.

Op og hop!!

6 kommentarer:

  1. Jeg må nok også hellere - få tændt for de radiatorer. Bildte mig ind at det milde solskin også var med varme - men det ER det altså ikke ...

    SvarSlet
  2. Nej, jeg har også haft håbet, et cetera. Og flot ser det ud, men der er altså ikke meget varme i det...

    SvarSlet
  3. Jeg har også tændt for radiatorerne i dag - gider simpelthen ikke sidde og fryse. Men jeg synes det er tidligt at åbne for varmen ;)

    SvarSlet
  4. Anette, jeg kan faktisk ikke huske, hvornår jeg plejer at gøre det - jeg trækker den bare så længe som muligt...

    SvarSlet
  5. Du har da holdt godt ud!! Jeg måtte kapitulere allerede onsdag i sidste uge, hvor vi tændte for gulvvarmen og nogle af radiatorerne. Åh, hvor var det dejligt ikke længere at skulle fryse fødderne dér alt for tidligt om morgenen :-)
    God aften til dig.

    SvarSlet
  6. Åh ja, gulvvarme - det ville ikke være dårligt, Vibeke :o)
    Tak, det var den - håber også din har været god :o)

    SvarSlet