lørdag den 13. september 2008

Lørdagsfryd

 

Der er en salig, stille ro. Jeg har lige taget mig et langsomt bad. Bare fordi jeg kan. Smurt mig ind i creme og nusset og puslet. Brian har taget sig en tidlig morfar. Bare fordi han kan. Emil sidder fordybet i en bunke Anders And blade (for en gangs skyld). Senere på dagen skal han til børnefødselsdag, så der skal nok blive gang i den for hans vedkommende. Freja sidder på værelset og leger. Dukkefamilien sover, og nabofamilien (lego) er taget på sejltur. Det er så hyggeligt at være på sidelinien, for hun synger, imens hun leger - nogle gange en stille nynnen uden ord, andre gange synger hun det, hun leger. "De ta'r på æææventyr. De dykker, de dykker, de dyyykker. De dyyker nemlig på det riiigtige sted".

Om lidt vil jeg rasere det nærmeste supermarked. Og der er masser af fridag tilbage. Oh fryd!

4 kommentarer:

  1. Det lyder som en hel perfekt lørdag! Hils dem alle. Knus

    SvarSlet
  2. Den har været rigtig dejlig, Lisbeth - gik bare alt for hurtigt :o)

    SvarSlet
  3. Hvor lyder det bare helt vildt hyggeligt : )
    Jeg kan lige se og høre Freja for mig, mens hun leger - dejligt at du deler sidelinien med os andre... tak for det !

    SvarSlet
  4. Det var rigtig hyggeligt, Helle :o)
    Det var så lidt, jeg deler gerne sidelinie :o)

    SvarSlet