mandag den 8. september 2008

Knapt så meget energi...

 

Energien siver langsomt ud af mig, og efter at have siddet lidt og sundet mig ovenpå en cykeltur med børnene, der endte med at blive temmelig våd, kan jeg pludseligt godt mærke, at jeg kom i seng kl. 3.30 lørdag nat. Det er måske heller ikke så sært, når man tænker på, at tiden siden sidste blogindlæg er gået med udpakning og oprydning, støvsugning, tøjvask, netbank, kattebakketømning og en tur til øjenlægen med Freja. Når man så samtidigt tager min høje alder i betragtning, er det vist i orden, at jeg er lidt træt...

Måske er det på tide med en kop kaffe...

2 kommentarer:

  1. Du har bestemt også været effektiv, må jeg sige!
    Jeg læste den sidste del af dit indlæg med et smil på læben...med mine 37 år føler jeg mig meget gammel ;0)
    Men du har ret: det er hårdere at danse natten lang på nuværende tidspunkt end tidligere!!

    SvarSlet
  2. Det har jeg, Ulla, jeg prøver at få noget fra hånden, når jeg har sådan en hel mandag formiddag for mig selv...
    Alt er relativt, også alder ;o)Måske har det altid været hårdt, men man kan ikke bare ligge brak bagefter, som man kunne tidligere...

    SvarSlet