fredag den 12. september 2008

Drømmerier...

 


Meget kan man sige om Isabella Smith - hun formår da vist at score kassen! Mange af hendes varer er temmeligt dyre, og det er heller ikke alt, jeg falder på halen over - jeg er heller ikke sikker på, at man bager bedre, hvis man ejer det "rigtige" Isabellas-udstyr... Men jeg har lige siddet og bladret det nyeste katalog igennem... Og jeg må da indrømme, at jeg godt kunne finde et par ting eller 37, der meget gerne måtte finde vej til matriklen her... Jeg er bare ikke villig til at betale prisen. Men det koster jo heldigvis ikke noget at drømme...
 


5 kommentarer:

  1. Uhh, hvis det er en kop at drikke kaffe af, så kunne jeg godt blive fristet ;-)

    SvarSlet
  2. Det er det, Anita. Den fås også med lilla kant, og jeg er også meget fristet.
    Men den koster den ublu sum af 149 kr! Så kan jeg altså godt holde stand...

    SvarSlet
  3. Jeg sidder ofte og drømmer når jeg kigger kataloger igennem. Vælger at lade min inspirerer.
    Brug lidt tid i diverse Genbrugser, her finder jeg ofte ting der kan erstatte og til helt andre priser.
    Øv, tror aldrig jeg finder en kop lig den der, jeg giver ikke kr. 149,-. Havde det været for 6 stk. så.....

    SvarSlet
  4. Kære annette!
    Ja, heldigvis koster drømme ingenting, så drøm du da bare alt det du vil ;-)
    Knus fra Pia

    SvarSlet
  5. Abildjyden, man kan heldigvis finde rigtig meget pænt i genbrugsbutikker og loppemarkeder, som jo så til gengæld ofte er ting, man ikke lige finder alle steder. Det gør jeg meget brug af, og så kan man jo altid finde inspiration hos Isabella og andre steder...

    Jeg drømmer løs, Pia ;o)

    SvarSlet