tirsdag den 23. september 2008

Ren afslapning

 

Net-TV er en rigtig god opfindelse. Her kan jeg sidde i ro og mag og hygge mig med den slags helt-nede-på-jorden-programmer, jeg slapper så godt af med - som f.eks. Frilandshaven, Haven i Hune, Smag på Danmark med Meyer, Hammerslag osv. Her kan jeg få idéer til det nye bed, jeg vil lave næste år, næsten dufte og smage den lækre mad, og nyde de flotte naturbilleder. Det er helt nede i gear, med tid til at sanse og opleve.

Og så kan tæppet lige få en stribe eller to imens.

Bøger bliver det ikke til så meget med for tiden - jeg tror måske, jeg har for meget om ørerne - men det skal nok komme igen, er jeg helt sikker på. Og indtil da hygger jeg mig med Meyer, Camilla Plum og mange andre...

4 kommentarer:

  1. Den slags skal der også være plads til - det lyder hyggeligt :-)

    SvarSlet
  2. Det var det også, Stine - nu vil jeg krybe under dynen :o)

    SvarSlet
  3. Åh, det lyder sørme hyggeligt! Jeg får heller ingen bøger læst - det må bliver når børnene er flyttet hjemmefra! ;)

    SvarSlet
  4. Den tid kommer jo også, før end du aner, Astrid ;o)

    SvarSlet