onsdag den 30. september 2009

Blankt papir

 

Solopgang

 

Solen hilser dagen velkommen. Hver dag er i princippet som et blankt stykke papir, klar til de første tegninger – det føles bare ikke sådan, når man allerede fra kanten kan se masser af opgaver, der venter, og den næsten føles overtegnet, inden man er begyndt.

Sådan er mange dage for tiden, vi hænger på det bedste, vi har lært, og prøver også at huske at nyde undervejs. Der er mange gode elementer i vores dage, alt går bare i for højt et tempo, og jeg kan have svært ved at overskue mit liv. Derfor prøver jeg at nøjes med at overskue i små portioner, og minder mig selv om, at de fleste af de ting, jeg glemmer eller skubber foran mig undervejs, ikke er rigtigt alvorlige. Det går nok altsammen alligevel, og om halvanden uge, efter endnu en koncert, har jeg ferie!

3 kommentarer:

  1. Ja, Annette - sådan er vi vist nødt til at tænke, når der sker lidt for meget på lidt for kort tid...
    Sådan er det også her. Men jeg har ferie om 6 arbejdsdage - det bliver skønt!

    SvarSlet
  2. Det er godt at have noget godt i sigte, Helle. Det hjælper tit at tage det lidt ad gangen - og nu er det snart weekend, og jeg har fri i morgen :o)
    God weekend og sidste arbejdsuge til dig!

    SvarSlet
  3. Hurrah, that's what I was looking for, what a material! present here at this web site, thanks admin of this web site.

    My weblog http://www.flooranddecoroutlets.com/glass.html

    SvarSlet