fredag den 18. september 2009

Brændt af

 

Gæsteklar...

 

Jeg ventede en gæst. Først skrev hun, at hun blev forsinket – senere, at hun desværre var forhindret. Det er jo, hvad der kan ske. Men så står man der med alle sine talenter. Og har taget tidligt fri for at være hjemme. Så er det faktisk rigtigt godt timet, at Freja i dag blev hjemme pga. ondt i maven (selvfølgelig er det aldrig godt at have ondt i maven, men dejligt at have hende hjemme). Så føles det overhovedet ikke spildt at have taget fri. Og lidt oprydning blev klaret, mens jeg ventede, så weekenden er lige til at gå ombord i … Heldigvis er Frejas mavepine gået over, og vi har begge to nydt de ændrede planer med tid til perleplader og stille, tosom frokost.

Og så tror jeg da bare lige, aftensmaden bliver en nem en af slagsen – grønsagsstænger og humus, bruschetta og boller – så er den fredagsged vist barberet.

2 kommentarer:

  1. Hej Annette!
    Øv, hvor surt at blive brændt af! Jeg ville da godt være kommet i stedet for, hvis ikke det var for at jeg lige var på arbejde ;-)

    Godt at dagen ikke var spildt. God bedring med Freja!!
    Og rigtig god weekend!

    Knus Pia

    SvarSlet
  2. Ja, lidt surt, Pia, men vi laver en aftale en anden gang og håber, det lykkes.
    Ja, ærgerligt, du lige var på arbejde ;o)
    God weekend til jer!

    SvarSlet