fredag den 18. september 2009

Ny forsyning

 

Supersoft 100% uld

 

Så er der uld på lager.

Anita fristede med tilbudsgarn fra Holst, og jeg kunne hurtigt overbevise mig selv om, at det ville være en god idé at købe garn til den top, der venter mig, når jeg engang bliver færdig med Frejas … Damask er en lækker lilla farve, der passer rigtigt godt i mit klædeskab.

Jeg kunne så også hurtigt overbevise mig selv om, at det ville være en endnu bedre idé at købe rigeligt – bliver mere og mere overbevist om, at et velassorteret lager er vejen frem

2 kommentarer:

  1. Uhh, det er så skønt, når der er lidt forskelligt at tage af. Mit garn ankom med posten igår og nu står det, hvor det blev placeret efter modtagelsen, imens jeg kredser om det og fantaserer om aaalt det jeg kan lave med det.

    Det er da herligt :-)

    SvarSlet
  2. Det er skønt, Anita - jeg drømmer om et kæmpelager ;o)

    SvarSlet