mandag den 14. september 2009

Morgenlur og Morgentur

 

Efterårstræ

 

På sådan en mandag morgen, hvor energiniveauet er helt i bund, er det skønt at have fridag  – så man kan tillade sig en morgenlur på sofaen, efter at børnene er sendt i skole. En mulighed, jeg sjældent benytter mig af, men hvor er det godt, når man virkelig trænger!

Efter en god lækker-søvn og et par omgange på strikketøjet var det dog lidt svært at vågne igen, så en rundtur i haven gjorde godt. Solen skinner lejlighedsvist, luften er kølig, men klar, og en let brise fejer rundt med de blade, der så småt begynder at samle sig på plænen.

 

Efterårstræ

 

Jeg ved ikke, hvad træet her hedder, men det står så flot med de begyndende efterårsfarver, og sorte bær i hobetal.

Og nu er jeg klar til at gå i vaskerummet – der er lige en gang kalk, der skal vaskes ned, før jeg kan gå i gang med at male…

2 kommentarer:

  1. Jeg skriver bare for at sige god fornøjelse med vask af kalk, selvom det er lidt sent på dagen :-)

    Fortsat rigtig god dag og jeg håber at du også får set lidt af solen.

    Kh Henriette

    SvarSlet
  2. Tak for det, Henriette. Det var en hård omgang for mine arme, for jeg endte med at give loftet en tur. To gange afvaskninger var ikke nok, så jeg må vist på den i morgen igen...
    Men jeg nød solen ind ad vinduerne ;o)

    SvarSlet