torsdag den 17. september 2009

Keramik til fordøren

 

Møllestien

 

Jeg havde en dejlig dag i Århus i går. Sjovt var det at spille firhændigt – et dejligt afbræk i alt soloarbejdet. Og det er altid hyggeligt at mødes med en kollega og god ven og få vendt dette og hint.

Solen skinnede, og der var også tid til både shopping og en sandwich i solen.

 

Møllestien  

Møllestien er et af mine – og mange andres – yndlingssteder i Århus. Den emmer af atmosfære og historier om svundne tider, og der er bare så idyllisk!

 

Gavlhuset Keramik

 

Her, i Gavlhuset Keramik, har jeg nu bestilt vores nye navneskilt – det er færdigt om et par måneder, for det er en lang process med lange tørretider – men godt håndværk tager tid, og vi har ikke travlt.

Gavlhuset har forøvrigt, naturligt nok, sit navn fordi det, som det eneste, vender med gavlen udad mod gaden – og så er det gadens ældste hus, bygget i ca. 1690. Og måske kommer der lidt ekstra med hjem, når jeg engang skal hente vores færdige skilt – jeg er ret vild med hendes ting…

4 kommentarer:

  1. Skønne billeder endnu engang!
    Billedet med stokroser minder om motiver fra Ribe : )

    SvarSlet
  2. Helle, jeg har stadig tilgode at komme til Ribe, men har store forventninger til, når det engang sker...

    SvarSlet
  3. Så må vi da bestemt til Ribe en dag, når I kommer på disse kanter - det vil du blive begejstret for, er jeg ret sikker på : )

    SvarSlet