fredag den 4. september 2009

Forkælelse

 

Image1 Image6 Image3 Image7 Image4 Image2 Image5

 

Her skal vi tilbringe natten mellem lørdag og søndag! Behøver jeg at sige, at jeg glæder mig?!

Faktisk faldt alt på plads – de ringede fra værkstedet lige over middag i dag, bilen var færdig, og spinder nu som en mis. Og vi valgte at holde fast i vores hotelreservation, “because we deserve it” eller noget… Det var godt med en “god undskyldning”, der kunne sætte gang i planerne, så vi ikke altid bare gør, som vi plejer. Et billigt sted kan man vist ikke just kalde det – til gengæld er jeg sikker på, at det bare bliver SÅ godt! Og måske kan man både blæse og have mel i munden…

Alle billeder er lånt fra hotellets hjemmeside

5 kommentarer:

  1. Åh, det ser skønt ud - rigtig god fornøjelse :-)

    Knus fra Pia

    SvarSlet
  2. det er lidt pudsigt for en anden blogger har også fornyligt "boet der" - i de selvsamme bygninger har jeg arbejdet for nogle år siden. Dengang var der ikke hotel - så jeg synes jo det er vildt sjovt at læse om jeres fornemmelse af stedet. Jeg elskede de gamle bygninger med stuklofte og snørklede trapper - siden er det bygget om og renoveret ved jeg men jeg tror der er rigtig flot og hyggeligt. Det er 2 - 3 minutters gang fra Salling så det er jo meget centralt. Jeg arbejder få meter derfra i dag så jeg går jævnlig forbi dér og kan se den hyggelige gårdhave. Rigtig god tur - nyd det :-)

    SvarSlet
  3. Hvor ser det dejligt ud, Annette!
    Anede ikke at der lå sådan en perle af et hotel midt i Århus midtby... Rigtig god weekend!

    Og må sige det er sejt, hvis I både kan blæse og have mel i munden : )

    SvarSlet
  4. Åh hvor lyder det godt - jeg behøver vist ikke at sige, at nu må I nyde tosomheden ;-) I øvrigt har I nok været af sted, når du læser dette...

    Det burde være alle forældre undt at have mindst en weekend om året, hvor man har ro til at dyrke hinanden.
    Det betyder så meget for et parforhold, at der er voksentid i mere end en time en gang imellem.

    SvarSlet
  5. Tak for det, Pia :o)

    Det var da pudsigt, Anette - det var nok hos den samme blogger, jeg så hotellet første gang - og blev grebet af billederne...

    Jeg vidste det heller ikke før, Helle - tror ikke det var der, dengang vi boede i Århus.
    Hvem ved, hvad vi kan ;o)

    Ellen, vi tager først afsted i morgen, så jeg nåede at se din besked :o)
    Og du kan tro, vi vil nyde! Vi prioriterer disse weekends meget højt - gerne to gange om året :o)

    SvarSlet