onsdag den 16. september 2009

Bogkup

 

Jeg er blevet medlem af en ny bogklub – igen-igen! Havde ellers meldt mig ud af de tre, jeg var medlem af før, men efter en god pause lod jeg mig friste igen. Denne gang er det Bolig & Livsstil, der frister – i første omgang, fordi de har Isabellas havedagbog på tilbud, den bog, jeg har sukket efter længe. Og når man så kan få velkomstbøger til ingen penge, så lader jeg mig let friste.

 

Gode madbøger

 

Havedagbogen må jeg vente på lidt endnu, men velkomstpakken er kommet – og jeg glæder mig til at fordybe mig. Men det bliver ikke lige nu, for jeg står med det ene ben ude af døren, på vej til Århus.

Søndag d. 27. september skal jeg spille koncert i Fredenskirken i Århus, sammen med kirkens organist – vi spiller hver for sig musik af jubilaren Mendelssohn, som i år fylder 200 år, og hans samtidige, og slutter koncerten af med bravour – “Stars & Stripes forever” og “The Washington Post March” for firehændigt orgel – det er amerikansk, når det er bedst!

 

 

Orglet i Fredenskirken er knapt så stort, men det skal nok blive sjovt! I dag skal vi øve sammen, og mon ikke også der bliver tid til en lille bytur i smilet by… En dejlig dag venter!

5 kommentarer:

  1. Det er nogle rigtig gode bøger, dem tror jeg du bli'r glad for:)

    SvarSlet
  2. Håber du har haft en dejlig dag i Århus - og ja, det ser ret sjovt ud at spille firhændigt!

    Dejlige bøger og skønne georginer (tror jeg de hedder ??) på bordet... : )

    SvarSlet
  3. Ej, det lyder rigtig spændende med den koncert! Ved du hvor lang tid den tager? Og koster det noget? Nu er det jo i vores hjemby, så selvom vi regner med at få besøg den dag, så kunne man jo aldrig vide om vi kunne finde på at dukke op :)

    SvarSlet
  4. Ja ok.. jeg kunne også bare vælge at åbne øjnene næste gang. Fri entré :) Men det med hvornår det slutter vil jeg stadig gerne vide.

    SvarSlet
  5. Det tror jeg også, Sifka :o) Jeg glæder mig til at tage dem i nærmere øjesyn...

    Jeg havde en skøn dag i Århus, Helle, nåede også at ose lidt i solskinsvejret...
    Og kunne godt blive ret bidt af at spille firhændigt - måske især fordi, jeg ellers arbejder så meget alene.
    Ja, det er georginer (eller Dahlia), og de er skønne :o)

    Nemlig, Louise ;o) Koncerten varer en times tid, vil jeg tro - I er meget velkomne, hvis I får lyst :o)

    SvarSlet