fredag den 24. oktober 2008

En lille blomst til min lille blomst

 

Måske er den ikke helt perfekt, den lille blomst, men det er mit første forsøg med at hækle andet en lige (eller bølgede) rækker fast- eller stangmasker. Og det er da sjovt! Det kunne jeg sagtens blive bidt af. Og tænk, at man kan lave noget færdigt på 5 min. Godt nok bare en lille ting, men alligevel - en helt dejlig følelse - og Freja blev glad for sin lille blomst.

Efter et par hektiske dage, nyder jeg en fredag aften i familiens skød. Der er ikke andet på programmet end familiehygge foran husalteret (det obligatoriske Talent 2008) med en god kop kaffe, lidt mørk chokolade, hækletøjet og måske en bog til at runde aftenen af. Lige hvad jeg trænger til!

Resten af weekenden bliver tæt besat, men på den hyggelige måde - vi skal være sammen med mennesker vi holder af, så det gør bestemt ingenting.

2 kommentarer:

  1. Så har du 2 søde blomster... : )
    Glæder mig til at fejre Freja sammen med jer !

    SvarSlet
  2. Det har jeg, Helle :o)
    Jeg glæder mig også!

    SvarSlet