fredag den 10. oktober 2008

Ferien står for døren

 

Vi er tidligt hjemme i dag, og ferien er næsten begyndt. Jeg mangler bare lige gudstjenesten på søndag, så det føles næsten som ferie allerede. Weekenden står på familiebesøg. I morgen hos min far og hans kone, og i søndag til barnedåb i svigerfamilien. I aften kommer min mor og hendes mand, og inden da skal huset lige endevendes, så det kommer til at se nogenlunde ordentligt ud. Ikke fordi de ikke tåler lidt rod og snavs, men fordi gæster altid er en god anledning til at få gjort noget ved bunkerne. Jeg tror da også lige, jeg vil bage et eller andet lækkert. Jeg kan jo ikke lade være...

Så jeg kommer ikke til at kede mig, men det er også helt i orden. Vi har jo en hel uge foran os.

Og lige nu har jeg en lækker salat foran mig, og den skal have min fulde opmærksomhed.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar