mandag den 6. oktober 2008

Hjertevarme

 


Det er helt fantastisk, at solen har skinnet på hver eneste af mine mandagscykelture. Jeg ved, at det ikke kan fortsætte, men hold op, hvor jeg nyder det!
Og jeg elsker, at - selv om jeg stadig synes, Herning er en forholdsvist lille by - der stadig, efter fire år, er hjørner, jeg ikke kender. Villakvarterer, jeg ikke har været i før, og grønne områder, jeg ikke vidste, eksisterede. Et sådant skønt område fandt jeg i dag, bagved industriområde, campingplads og fodboldklubbens baner. Duggen sad stadig i græsset, og solen var på vej op over trætoppene, og jeg sugede til mig af skønhed i skovområderne og de store græsarealer brudt af hyggelige stier fyldt med blade og agern.

Koncerten i går gik godt. Jeg havde lidt svært ved at koncentrere mig i starten og spillede nogle dumme fejl, men jeg kom videre - og trods småfejl hist og her, som er svære at undgå, når man ikke er virtuos, synes jeg, jeg spillede det meste godt og meget musikalsk.
 


Min veninde, som var med til koncerten, gav mig denne rose bagefter - det (og hun!) er da lige til at blive varm om hjertet af! Nu står den på mit bord og minder mig om al min rigdom...
 

4 kommentarer:

  1. Godt at høre at koncerten gik godt - tillykke med det !
    Sød tanke med rosen... : )
    Og i øvrigt et rigtig smukt billede fra din cykeltur !

    SvarSlet
  2. Tak for det, Helle - ja, for både det ene og det andet :o)
    Og ja, tanken var fantastisk sød! Jeg blev helt rørt...

    SvarSlet
  3. Dejligt at koncerten er vel overstået. Jeg håber du nyder at være på denne side af den :-)

    Og da dejligt at få en rose af en man holder af :-)

    Knus fra Pia

    SvarSlet
  4. Du kan tro, jeg nyder, Pia :o)
    Og rosen, og ikke mindst tankerne bag, er jeg bare superglad for!

    SvarSlet