tirsdag den 28. oktober 2008

Jeg - en særling??

 

1. Jeg har det bedst, når flere kontakter til samme lys vender "rigtigt" - dvs. opad for tændt og nedad for slukket.

2. På trods af efterhånden omfattende brug af og kendskab til computere, ved jeg ikke, hvordan et regneark funger, og jeg fører helst regnskab på gammeldags manér med kolonnebog og lommeregner.

3. Jeg går tit og fløjter uden lyd - dvs. går rundt med spidset mund, som om jeg fløjter, men melodien bliver i mit hovede.

4. Jeg krænger munden nedad i den grimmeste grimasse, når jeg lægger mascara - helt ubevidst - måske tror jeg, øjnene åbnes lidt mere derved...

5. Selvom jeg er en smule pernitten med familiens rod, har jeg en tendens til selv at efterlade mit fodtøj der, hvor jeg tilfældigvis tager det af.

6. Jeg elsker duften af husholdningssprit - og nej, jeg sniffer det ikke, men det minder mig om et eller andet fra min barndom.

Dette er bare et lille udsnit af mine særheder - de der kender mig, kan sikkert komme op med mange flere ;o)

Spøgen kommer på opfordring af et cetera og Helle, og reglerne er som følger:

Link til din tagger
Nævn reglerne i din blog
Fortæl om seks af dine særlige vaner (unspectacular quirks of yours)
Tag seks andre bloggere
Læg besked hos bloggerne om, at de er blevet tagget

Stafetten sender jeg videre til:


Leg med, hvis I har lyst - hvis ikke, springer I bare over :o)

10 kommentarer:

  1. :P Vi har vist alle vores særheder :P Jeg tror jeg har mange flere end de 6 der skal nævnes men det er lige det med at komme på hvad der nu er en særhed. Ps- forøvrigt har jeg det på samme måde med kontakter :P

    SvarSlet
  2. Annette - jeg er også HELT med på den med kontakterne - og vi har en forfærdelig mængde "korresponderende" kontakter, så jeg tager en runde flere gange dagligt ;-D
    - iøvrigt nogle dejlige særheder, du kom på - hvis du forstår ;-)

    SvarSlet
  3. Anette, ja det kan være svært at begrænse sig ;o) - og at se sine særheder selv...
    Det med kontakterne er vist ret udbredt, fornemmer jeg. - Og tak, et cetera - det tager jeg vist som et kompliment ;o)

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  5. Jeg synes jeg kan kende nogle ting - måske ikke lige mascaraen. Men jeg kunne da godt finde på at gøre det samme på min blog, selvom jeg ikke bruger den så tit - men det er da lidt sjovt, men i forhold til reglerne - må man gerne, når man ikke er tagget?

    SvarSlet
  6. sleepy - du fyrer bare løs :o)
    Jeg glæder mig til at læse med...

    SvarSlet
  7. Hej Annette - tak for tagget! Jeg er ved at omkomme i travlhed, så jeg lader den lige ligge lidt. :) Den du har med husholdningssprit har jeg med benzin... ;)

    SvarSlet
  8. Det er bare helt i orden, Astrid :o)
    Åh ja, benzin er også god ;o)

    SvarSlet
  9. Kære Annette!
    Jeg synes ikke, at jeg har tid til det ligenu. Jeg synes det drøner lidt for meget derudaf med hverdagens gøremål til at jeg kan overskue at være med. Så+ jeg springer over!!!
    Knus fra Pia

    SvarSlet
  10. Pia, jeg tænkte nok, at du måske var rigeligt hængt op, men du skulle lige have tilbuddet :o)

    SvarSlet