søndag den 19. oktober 2008

Ferie lidt endnu...

 

Vi suger alt hvad vi kan ud af den sidste feriedag.

De sidste aftener har vi hængt til langt ud på de små timer, for det var med at nyde samværet, mens der var mulighed for det - og til gengæld har vi alle fire sovet den halve formiddag væk i dag. Vi har trængt til det, og så er det jo skønt at kunne gøre det.

Vi nyder roen og tiden, der ikke er programsat. Babyhuen er blevet færdig, og jeg er vendt tilbage til hækletøjet.

Om lidt er der et par børn, der skal sendes i bad, der er også lidt, der skal pakkes ud og lidt vasketøj, der skal ordnes - men så svinger jeg mig altså heller ikke op til mere i dag. Det er jo ferie...

4 kommentarer:

  1. Hej Annette!
    Og du begynder vel ugen med en fridag, som du plejer om mandagen. Det gad jeg godt!

    Men godt at høre at I har nydt ferien - det har vi også :-)

    Knus fra Pia

    SvarSlet
  2. Det gør jeg, Pia, og det kan jeg lige klare ;o)
    Den mandagsfridag er det allerbedste ved mine til tider spegede arbejdstider, og for den kan jeg udholde meget :o)
    Dejligt, at I også har haft en god ferie.

    SvarSlet
  3. Nåhh - hvor er huen blevet sød !
    Jeg har også fri i morgen efter weekendarbejde. Og så kan jeg i øvrigt se frem til 1 uges ferie om 14 dage - skønt : )

    SvarSlet
  4. Tak, Helle :o)
    Det er altid skønt at have en ferie i horisonten. Rigtig god fridag!

    SvarSlet