mandag den 27. oktober 2008

Ppssssffff

 

Vi har mange instrumenter. Det er blevet slået fast endnu en gang. Og mange våben med lyd. Og et lydt hus.

Frejas klasse har meget energi. Rigtigt meget!! Sammen med alle vores instrumenter og Emils våben med lyd giver det et støjniveau, der ville få arbejdstilsynet helt op i det røde felt.

Der var i hvert fald ingen tvivl om, at de hyggede sig. Og Freja havde en rigtig god dag. Og det var dejligt!
Men hvor er der bare forskel på Emils og Frejas klasse. Jeg har da aldrig oplevet en flok i så højt et gear.

Og nu er luften gået helt ud af ballonen. Ikke af alle de kulørte, der ligger spredt rundt omkring, men af mig. Nakken er en stor knude, hovedet gør ondt, og jeg er bare flad. Men heldigvis kræves der heller ikke mere af mig. Resten af dagen er helliget ingenting og en tidlig tur på hovedet i seng. Så er jeg sikkert meget mere værd i morgen.

5 kommentarer:

  1. Pyyha - det lyder som en tough omgang, men godt at Freja havde en dejlig dag. Op med benene og sæt dig med en god kop kaffe og få så slappet af!!! :-)

    SvarSlet
  2. Tak for en hyggelig dag i går - jeg forstår godt du er træt ovenpå festivitasen...
    Det lyder lidt vildt med alle ungerne - men godt at de hyggede sig !
    Og så er det vist meget godt, at du har haft fri i dag... For ellers var luften måske gået ud af dig for tidligt...

    SvarSlet
  3. Du kan tro, jeg har slappet af - med benene oppe, Vibeke - og det gjorde godt!!! :o)

    Selv tak, Helle!
    Det var helt fint, at jeg havde fri - og det er helt, helt fint at jeg kan tage en kort dag i morgen - for både børnene og mig :o)

    SvarSlet
  4. Stort tillykke med Freja! Selv om støjniveauet er noget over normalen inden for hjemmets rammer, så er jeg sikker på, at de har nydt det - børn elsker altså også bare instrumenter! Freja ligner sådan en glad fødselar - og så er jeg vild med din klaverbænk... :)

    SvarSlet
  5. Tak for det, Astrid. Det er først på onsdag, hun fylder - men det passede bedst at holde festen i går :o)
    Og de nød det helt sikkert - det var faktisk så godt som umuligt for dem at lade instrumenterne være i de perioder, hvor vi bad om en pause - de har indbygget magnetisk kraft ;o)
    Klaverbænken har vi arvet - jeg er også vild med udseendet, men den er alt for lav, så på den front er den desværre ikke så god...

    SvarSlet