onsdag den 8. oktober 2008

Hyggelige oktober

 

Himlen er mørk - ikke på den truende, men på den hyggelige, efterårsagtige måde. Der er orange græskar alle vegne, når man går nede i byen, der er lysende lilla lyng, og træerne står i de mest fantastiske gule, orange og røde farver. Jeg suger til mig, for jeg elsker farverne og stemningen. Den oser af hygge og varme.

Jeg er let om hjertet. Efter en veloverstået koncert har jeg svært ved at tage mig sammen til det helt store arbejdsræs. Og jeg synes, det er i orden. Der er ikke noget, der haster særligt meget, og om fem dage har jeg ferie.

Der er da mange gode grunde til at være i godt humør!

2 kommentarer:

  1. Mmm Efteråret er bare så hyggeligt. Elsker farverne og skiftevis riv og rusk og dagen efter vindstille med is-blå himmel :D

    SvarSlet
  2. Det er det, Hanne - der er noget til alle sanser!
    Og velkommen her :o)

    SvarSlet