lørdag den 25. april 2009

Cantuccini

 

Til den søde tand

 

De lækre italienske småkager går også under navnet biscotti, som betyder bagt to gange – og det er netop, hvad de er, først som hel rulle, derefter er de skåret i skiver og tørret for svag varme.

Opskriften fandt jeg hos Inge og Anders  – den er enkel, krævede ingen ekstra proviantering og kunne bikses sammen, mens aftensmaden passede sig selv. Skal helt sikkert prøves igen.

De er lidt skæve og itu – men skidt, så kan man jo se, at de er hjemmelavede. Smagen fejler bestemt ingenting – de er testede :o) Resten skal gemmes til torsdag, der får vi nemlig gæster…

4 kommentarer:

  1. Kære Annette!
    Jamen dem glæder jeg mig til at komme forbi og smage :-)
    Knus fra Pia

    SvarSlet
  2. Ha ha, jeg ventede bare på din kommentar, Pia ;o)
    Jeg glæder mig også, til du kommer forbi og smager :o)

    SvarSlet
  3. Hej Annette....
    Ja, de er lækre.... skal have bagt en ordentlig portion til sønnens konfirmation den 8. maj...

    SvarSlet
  4. Det er de, Inge - tak for inspirationen :o)
    Det bliver da en succes til konfirmationsfesten! Håber, I får en dejlig dag.

    SvarSlet