lørdag den 11. april 2009

Påskehygge

 

Morgenen emmede af god tid og påsketraditioner. I mit barndomshjem malede vi altid påskeæg (som vi derefter spiste) påskedags morgen. Men jeg skal jo altid tidligt op for at spille påskedag, så derfor har vi flyttet traditionen til påskelørdag. Og hvor vi hygger os med at male, beundre hinandens æg og spise, for derefter at vende den tomme skal på hovedet i æggebægeret og tilbyde et nyt æg til den, der måtte hoppe på den. Det er der nu mærkeligt nok ikke nogen, der gør, men det giver megen morskab alligevel.

 

HPIM7695 HPIM7689 HPIM7696 HPIM7702

 

Nu daffer vi østpå – resten af påskedagene skal tilbringes hos svigerfamilien, jeg kører hjem for at spille i morgen, og så bliver der et døgns tid til tosom hygge for Brian og mig. Det bliver skønt!

Rigtig glædelig påske til jer alle!

2 kommentarer:

  1. Det ser superhyggeligt ud !
    Glæder mig til at være sammen med jer og børnene i påsken : )

    SvarSlet
  2. Jeg glæder mig også til vi ses, Helle :o)

    SvarSlet