mandag den 20. april 2009

Ud i det blå

 

Solglimt

 

Nu er det forår, og alting er skønt,

så jeg vil ud på min cykel og se noget grønt,

for det er forår, dejligt vejr,

mon der er no’n, der ka’ la’ vær’

at sige: Nu er det forår, og alting er skønt….

 

Blomsterflor

 

En lille lalleglad forårskanon cyklede rundt i hovedet på mig, mens jeg cyklede ud i det blå. En dejlig tradition er genoptaget, og hvilken dag er vel mere belejliget til det end sådan en solfyldt forårsdag?!

 

Ad små veje

 

I sidste uge genoptog jeg svømningen, som har ligget brak den sidste måned, mens Freja har haft svært ved at klare morgenerne i normalt tempo. Og det er skønt at komme i gang igen. Og skønt at have energi til at komme i gang igen!

3 kommentarer:

  1. Skønne, skønne billeder. Forår er ren livsglæde i så stort overmål at man er nød til at slå indre koldbøtter for at holde det ud...

    SvarSlet
  2. Skønne forårsbilleder ;)God mandag.

    SvarSlet
  3. Hvor er det godt formuleret, Marina - det er jo lige sådan, det er :o)

    Tak, Anette - og i lige måde.

    SvarSlet