fredag den 3. april 2009

En plads i solen

 

Godt pakket ind...

 

Det er helt fantastisk, når foråret pludseligt folder sig ud i al sin pragt. Jeg har for første gang i år siddet derude i det grønne, med læsestof ved hånden, sol på næsen og nydt varmen og lyset, duftene, fuglene og alle blomsterne.

Det er skønt, og vi er først lige startet på sæsonen, så der er masser af godt i vente…

Jeg er lige inde for at finde lidt frugt, og så er det ellers ud igen. Denne gang tror jeg, jeg vil se lidt nærmere på alt det ukrudt, der uforstyrret har bredt sig i bedene. Nu er freden forbi, og jeg glæder mig til at få jord mellem hænderne igen.

6 kommentarer:

  1. Det er bare så oplivende. God fredag:)

    SvarSlet
  2. Ja, det er helt fantastisk som denne dag for alvor fik slået hul på foråret.
    Jeg har også brugt dagen på at få plantet mine krukker til med forårsblomster i skønne farever - det er en fryd for øjnene.
    Du og din familie ønskes en rigtig skøn weekend. Håber I har tid til at nyde det fantastiske forårsvejr - selv skal jeg arbejde, men forhåbentlig er er stadig tid til at nyde det gode vejr i haven om eftermiddagen, når jeg har fået fri. :-)

    SvarSlet
  3. Ja, det var helt fantastisk vejr i går, Annette - det ser ud til at blive lige så fantastisk i dag... Det synes jeg er ekstra skønt, for jeg skal til Mandø sammen med 27 andre UNO`er : )

    SvarSlet
  4. DET er det, Sifka.

    Det er så dejligt, Vibeke. Vi har også rigtigt været ude at nyde i dag. Håber, der også blev lidt udetid til dig. Og rigtig god weekend til jer!

    Håber, du har haft en rigtig god tur, Helle - I har da vist haft vejret med jer..

    SvarSlet
  5. Sikke et smukt tæppe, det oser af forår og energi

    SvarSlet
  6. Tak, Inge - jeg er også meget glad for det :o)
    Velkommen her!

    SvarSlet