lørdag den 9. maj 2009

Blomsterlykke

 

Forårsbuket

 

Årets første buket fra haven – med tulipaner, akeleje, purløg og kaprifolie.

Ahhh… Jeg elsker at kunne plukke ind fra haven!

Og nu er jeg dejset om på sofaen efter en lang og aktiv dag. Hold op, jeg har været aktiv!

Samtlige kasser med børnenes aflagte tøj er gennemgået – og der var meget! Noget er sorteret fra for at blive foræret til venner og familie, en del er kørt til genbrug, og lidt er gemt, fordi det betyder noget særligt for mig. Måske vil det gå i arv til børnebørn, hvem ved…

Det var et stort projekt, og det var godt at få gjort. Til sidst begyndte ryggen også at sige fra, så nu vil jeg nyde resten af aftenen i afslappet tilstand.

2 kommentarer:

  1. Det var da fantastisk og lidt tidligt, ikke?

    SvarSlet
  2. Buketten? Det ved jeg faktisk ikke, tror ikke, det er tidligere end sidste år. Men fantastisk, ja! :o)

    SvarSlet