onsdag den 13. maj 2009

Tøseaften

 

Mascara

 

En rigtig tøset tøseaften har det været. Hyggeligt og afslappet.

Jeg har været sammen med en flok piger fra mit hedengangne ungdoms-/voksenkor i kirken. Vi nyder stadig at mødes med mellemrum, selvom vi ikke længere har et kor tilfælles, og det er altid hyggeligt.

I aften var vi til make-up aften i The Body Shop. Der var lagt op til den helt store forbrugsfest, da vi alle blev shinet op til fest, og produkterne lagt i kurven. Heldigvis kunne de tages op igen, inden vi nåede kassen, for selv om det er superlækre produkter, er nye sko i min optik alligevel bedre end et børstesæt. Også selv om et børstesæt kan synes uundværligt, når man bliver grebet af stemningen.

Så jeg var fornuftig og nøjedes med en mascara. Som forøvrigt var tiltrængt. Og så alle de spændende prøver i den medfølgende goodybag.

Aftenen sluttede med caféhygge over en fadøl og en ordentlig bunke nachos. Så fik vi da alligevel brugt pengene på noget…

Og så kan jeg konstatere, at det er stadig er en overvindelse at bruge blå øjenskygge, når man har oplevet skrækscenariet i 80’erne. Også selvom det kan være pænt i moderate mængder…

Jeg tror, jeg holder mig til min eyeliner og mascara i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar