lørdag den 30. maj 2009

Jeg er svær at sætte i bås…

 

… i hvert fald, når det kommer til tøjstil, men sikkert (forhåbentligt) også på så mange andre felter.

Ind i mellem er jeg til økostil, hør, naturfaver og andefødder. Til andre tider er jeg til sprælske farver, flower-power og store smykker. Eller jeg kan være til det romantiske, til jeans, til høje hæle og en sjælden gang helt i sort.

I dag faldt jeg over skoene, som da vist må siges at være i den sprælske ende. Først gik jeg forbi dem og tænkte, at jeg er for gammel – men noget trak mig tilbage, og hvornår er man egentlig for gammel…? Ikke endnu, bestemte jeg mig for, så med kom de! Og jeg er sikker på, at de vil gøre lykke, når jeg er i det humør! (Og så har jeg da vist et eller andet med lilla…)

 

Sko

Ingen kommentarer:

Send en kommentar