mandag den 11. maj 2009

Gisp – og pyh…

 

Isabellas inspiration

 

Isabella Smith er gået konkurs. Eller var. Man kunne ikke se det på hjemmesiden, men jeg får deres nyhedsmails og undrede mig over, at der i over en måned ikke var kommet nogen. Og savnede dem. Jeg prøvede at tilmelde mig igen, ifald jeg var røget ud af systemet. Og fik en nyhedsmail kort tid efter. Fra Nedlukningsselskabet af 31. marts, som sælger ud af konkursboet.

Og nu gik jeg så igen ind på hjemmesiden og ledte efter den nyeste nyhedsmail. Hvor der til min store overraskelse står, at Isabella har købt firmaet tilbage, og alt nu er som før. Pyh…

 

Isabellas inspiration Isabellas inspiration 

 

Ja, jeg indrømmer blankt, at det jo ikke er fordi, jeg har lagt de store formuer i den geshæft. For priserne er simpelthen for høje for min pengepung. Men jeg har da både købt lidt og fået gaver derfra. Og ikke mindst har jeg nydt at lade mig inspirere af en stil, der rammer min lige i øjet. Og jeg glæder mig over fortsat at kunne lade mig inspirere og forhåbentligt købe lidt i ny og næ.

 

Isabellas inspiration Isabellas inspiration

 

Og jeg glæder mig på Isabellas vegne, for en konkurs er da aldrig sjov (har jeg hørt…), og jeg under hende virkelig at kunne fortsætte med det hjertebarn, jeg fornemmer, firmaet er.

2 kommentarer:

  1. Det er dejligt at høre, at de har købt det tilbage - synes bare ikke lige jeg kan se det på deres hjemmeside?

    SvarSlet
  2. Ja, det er dejligt, Anette.
    Man kan se det under Tilmeld nyhedsbrev - Seneste nyhedsbrev.

    SvarSlet