torsdag den 28. februar 2008

Bogmekka

 

 

Jeg har været på bogudsalg i dag. Der var rigtig mange fristelser - jeg holdt mig virkelig i skindet og købte kun disse tre. Jeg var egentlig ude efter Udlængsel af Jane Aamund, som kunne fåes for en slik - jeg fik Vesten for måne i julegave, og vil vente med at læse den, til jeg har efterfølgeren - men den var desværre udsolgt. Jeg ender nok med at købe den til normalpris en dag, når jeg ikke kan vente længere.
 
 

De to bøger af Morten Heiberg indeholder virkelig mange fristelser, der skal prøves af, når lejlighed byder sig - og med de skønneste billeder - og Hanne-Vibeke Holsts bøger er jeg bare vild med - kort og godt! Så denne måtte også have en plads i reolen.

6 kommentarer:

  1. Eej så skulle jeg have lagt en til side til dig. Jeg var i tvivl om det var den du havde.

    Men man kan jo altid være klog set i bakspejlet..

    SvarSlet
  2. Øv ja, det var da det, du skulle...

    Ja, og man skal heller ikke græde over spildt mælk... - den kommer nok til mig en anden gang :o)

    SvarSlet
  3. Hej Annette - håber jeg får held af at kommentere det nu...

    SvarSlet
  4. Det lykkedes jo, Lisbeth :o)
    Velkommen hertil - dejligt at høre fra dig!

    SvarSlet
  5. Kære ven - nu må jeg lige prøve igen uden din kyndige hjælp;-)
    Tak for idag - dejligt at se dig igen!

    SvarSlet
  6. Det styrer du med hård hånd ;o)
    Selv mange tak - og i lige måde!

    SvarSlet